2015年7月14日星期二

【吃喝】旺角│甜品 ►Joyful Dessert House ♥♥ 必食芭菲

每次食到好飽,一聽到甜品雪糕都會即時心心眼,好想食.
今次同朋友旺角行完街,晚餐都不吃就直接去了Joyful Dessert House

當日八點去到,人流不多,我想大家都在吃晚飯吧?

餐牌上的相片十分吸引,好想全部都食落肚:)

我們叫了三樣甜品 ♥♥

沖繩黑糖OREO芭菲 $56

一送上來十分開心,因為有很多曲奇碎 ♥ 

芭菲分了好多層,由忌廉隔住啫喱,忌廉十分濃濃奶味,
黑糖啫喱軟硬度適中,有口感,而且有點咖啡味,不會太甜,搭配忌廉甜度剛好.

尾層夾著啡色東西(心想,不會全是曲奇碎吧?♥)
點知真係嫁!繼續濃濃忌廉配曲奇碎,正喂~我這個Orea迷表示十分滿足♥

宇治金時芭菲$56

我朋友絕對是綠茶迷,她每次吃甜品一定是綠荼首選
而我非全部綠茶都吃的,我不喜歡太過甘苦味的綠茶甜品.

宇治金時芭菲正正是我會吃的,
一層忌廉隔住啫喱,一層隔住紅豆,綠茶甘而不過苦.

然後,這個叫做Mr.White奶凍 $52
十分迷你可愛而且好上鏡,仲有個Mr.Black奶凍嫁~

面頭是雲呢拿雪糕同脆卜卜的杏仁片,好香口
雖則它不是特別出眾,但軟身既奶凍配上脆口杏仁片及雪糕,
卻會令你一口又一口把它吃光.

這裡環境好舒服,很喜歡白磚牆身,
可以跟姐妹自己自在吃甜品傾計亂拍照 







Email:maxinewong15@hotmail.comFacebook
專頁:https://www.facebook.com/Maxinewong15

沒有留言:

發佈留言

熱門文章